بخش زیادی از خوش گذرانی در سفر به انتخاب هتل مناسب بازمی‌گردد. جایی که بتوان به راحتی در آن استراحت کرد و انرژی لازم برای گشت و گذار را بازیافت. سفر به اهواز با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیبایش می‌تواند سفری بی نظیر برای شما باشد. سفری که در آن می‌توانید از مردم خونگرم و سرزمین زیبایش انرژی بسیاری دریافت کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی بخش‌های سفر شما بی نظیر و درست مطابق با سلیقه‌تان باشد بهتر است در انتخاب هتل دقت کنید. هتل های اهواز اگرچه زیاد نیستند اما هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. مجله گردشگری سفرزون در این مطلب شما را با این اقامتگاه‌های معتبر آشنا خواهد کرد.

تجربه‌ی بهترین اقامت در هتل های اهواز

خوب یا بد بودن یک هتل می‌تواند به طور مستقیم با سلیقه و اولویت‌های شما مرتبط باشد. بنابراین برای شناسایی اینکه کدام هتل برای شما مناسب‌تر است باید اول اولویت‌های خود ( شامل بودجه، تعداد روزهای اقامت ، خدمات مورد نیاز و…) را بشناسید. در ادامه هتل های اهواز را مرور کنید و بهترین اقامتگاه را برای سفر خود انتخاب کنید.

هتل پارس اهواز ، اقامتی بی دغدغه و مرفه

هتلی معتبر به چشم انداز زیبا به رود کارون و پل سفید اهواز است. این هتل در سال ۱۳۴۷ با نام هتل فجر شروع به کار کرده است. اما گذر سال‌ها فعالیت نه تنها از کیفیت آن کم نکرده بلکه اعتبار بسیاری را نیز به دست آورده است. این هتل پنج ستاره در حال حاضر یکی از لوکس‌ترین هتل های اهواز با بهترین نوع خدمت رسانی است. کافی شاپ، سالن اجتماعات، استخر روباز، سالن بیلیارد و کافی نت بخشی از خدمات هتل پارس اهواز است. اگر این هتل انتخاب شماست می‌توانید بعد از صرف شام در رستوران بی نظیر این هتل، در کنار رود کارون پیاده روی کنید و از شب‌های اهواز لذت ببرید. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته هتل پارس ادامه مطلب.


مجله‌ی گردشگری اهواز ,اقامت ,نظیر ,پارس اهواز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

interior-design16 دکتر محبی خبر فوق العاده ناودون گروه برنامه نویسی هسنا دیجیتال مارکتینگ ترپ باز - Trap baaz سفر به قشم کارافرینی و ایده های کسب و کار